piątek, 2 sierpnia 2013

burrito

"Wspomnienie jest jedynym rajem, z którego nikt nas nie może wypędzić"
Jean Paul Sartre


składniki:


  • tortilla
  • cebula
  • mięso mielone z indyka
  • fasola czerwona z puszki
  • kukurydza
  • sok pomidorowy
  • sól 
  • papryka
  • czosnek
  • majonez



przygotowanie:

cebulę podsmażyć, dodać mięso i smażyć aż nie będzie surowe
dodać fasolę, kukurydzę oraz sok pomidorowy
przyprawić, dusić aż do odparowania soku
tortille podgrzać
posmarować tortillę majonezem, wyłożyć farsz i zawijać



4 komentarze:

  1. o i to jest TO na co mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż się głodna zrobiłam, musze wyróbować ten przepis!! nigdy nie jadłam burrito :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chwila, ale ile czego ma być? ile tego mięsa, ile fasoli, ile papryki(i jakiej)?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to tak na oko ;) robiłam, zuzyłam 0,5kg mięsa, puszkę kukurydzy, puszkę fasoli, papryka słodka węgierska, soku pomidorowego ok 150 ml

    OdpowiedzUsuń