poniedziałek, 4 czerwca 2012

"jajecznica" z pomidorkami koktajlowymi i ogórkiem curry

"Wszystko mogę wytłumaczyć lepiej poprzez muzykę. Hipnotyzuję ludzi, aż dochodzą oni do podstawowego stanu, a gdy osiągnę moment największej słabości, mogę przemówić do ich podświadomości i wmówić im co chce."
Jimmi Hendrix


składniki:
  • cebula
  • pomidorki koktajlowe
  • kilka ogórków curry
  • 2 jajka
  • sól 
  • zioła prowansalskie
  • szczypiorek



przygotowanie:

podsmażamy cebulę, 
a następnie dodajemy pokrojone na ćwiartki pomidorki koktajlowe i ogórki curry
wbijamy jajka
przyprawiamy solą i ziołami prowansalskimi

na koniec posypujemy szczypiorkiem


smacznego

wiosennie
zielennie

2 komentarze:

  1. Hej,
    Przeglądam ostatnie parę postów i bardzo mi się podobają zdjęcia. Kończyłaś jakiś kurs czy sama się tak nauczyłaś?
    Pozdrowienia
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że foto ktoś docenił. Thx!
    Byłam na kursie podstawowym, ogólnym o fotografii.
    Tam zostałam też zachęcona do zakupienia stałki. Myślę, że to w dużej mierze tego zasługa. Nie mniej jednak ciągle oglądam dużo zdjęć w necie i to mnie inspiruje. Ciagle się uczę, jestem dopiero na poczatku drogi, dlatego zdaję sobie sprawę, że jeszcze dużo przede mną.
    Generalnie kombinuję, szukam, zdobywam powoli różne gadżety, które będę mogła wykorzystać w kompozycji. Po prostu kręci mnie fotografia kulinarna.
    Polecam książkę: Ujęcia ze smakiem. Bardzo pomocna dla amatorów. To mój ostatni zakup. Naprawdę trafiony. Wstawie w kolejnym poście.

    OdpowiedzUsuń