czwartek, 30 sierpnia 2012

placuszki racuszki cukiniowe

"Mądrość jest córką doświadczenia".
Leonardo da Vinci


składniki:

  • 1 cukinia
  • 150 g mąka
  • ćwierć filiżanki mleka
  • cukier
  • sól
  • olej
  • 2 jajka


przygotowanie:

cukinię ścieram na tarce z grubymi oczkami
solę i odstawiam na pół godziny
odlewam wodę
dodaję mąkę, mleko, cukier i jajka
wszystko łączę mieszając

smażę na patelni jak placki


w zamyśle miały być placki, ale dałam za dużo mąki więc wyszły placko racuszki
i całkiem mi się to spodobało

placki cukiniowe zrobię w przyszłości

do usmażonych placko-racuszków zrobiłam salsę 

składniki:
  • 3 pomidory
  • 3 ząbki czosnku
  • sól
  • szczypiorek

przygotowanie:

pomidory umyłam i wyjęłam pestki
pokroiłam na kawałki i zmiksowałam razem z czosnkiem i solą
na koniec dodałam suszony szczypiorek





3 komentarze:

  1. genialny pomysł! Elu, nigdy nie wpadłabym na to, żeby z cukinii zrobić racuchy.

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychota :) Z takiego przepisu jeszcze nie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie znałam tego przepisu ;]
    ale za to pysznie.
    a jak ładnie podane!

    OdpowiedzUsuń